Up Club, největší věrnostní program v gastro segmentu

Už během nouzového stavu reagoval Up rychle na změny a do svého vyhledávače doplňoval restaurace, které prodávaly například přes výdejní okénko. A v červnu spustili rovnou nový věrnostní klub.

Restaurace nyní potřebují své zákazníky více než kdy jindy, aby zase mohly nastartovat svůj byznys. Ačkoliv mnohé z nich fungovaly i v nouzovém režimu a našly si cestu k zákazníkům díky výdejním okénkům či rozvozu, tržby drtivé většiny z nich klesly na hranici existence,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika, a pokračuje: „Po spuštění vyhledávače restaurací s okénkovým provozem a rychlejším proplácení stravenek je věrnostní program další etapou naší pomoci restauracím.

Každý jedenáctý oběd zdarma

Každý, kdo v restauraci utratí 100 Kč a zaplatí je eStravenkou, získá 10 bodů. Při nasbírání 100 bodů mu připíše Up Česká republika na účet eStravenky 100 Kč v podobě kreditu. Prakticky tak získá každý jedenáctý oběd zdarma. Stav svého věrnostního účtu, aktuální zůstatek na eStravence či denní zůstatek na eStravence mohou zákazníci sledovat i v mobilní aplikaci.

Cílem nového věrnostního programu je vedle podpory restaurací snaha o co nejsmysluplnější využití příspěvku zaměstnavatele na stravování. „Věrnostním programem Up Club chceme motivovat zaměstnance, aby se kvalitní oběd stal trvalou součástí jejich polední přestávky,“ popisuje Petra Prchlíková, obchodní ředitelka společnosti Up Česká republika. Program je zároveň další motivací pro přechod firem a jejich zaměstnanců z papírových stravenek na elektronické či digitální řešení.

Přes 10 000 restaurací a provozoven

Do programu Up Club jsou automaticky zapojeny veškeré gastro provozovny a restaurace, které akceptují eStravenku. S počtem restauračních zařízení přesahujícím 10 000 se tak jedná o největší věrnostní gastro program u nás. Jeho vývoj trval několik měsíců a po fázi interního testování se program otevřel všem zaměstnavatelům a jejich zaměstnancům používajícím kartu eStravenka k úhradám svých obědů. Ti jej v této podobě můžou využívat již od začátku června.

Do budoucna i programy na míru

Současná podoba programu není konečná. Do budoucna je v plánu především aktivnější zapojení samotných restaurací. Ty budou moci do programu vstoupit a nabídnout potenciálním hostům vyšší hodnotu bodů při útratě realizované v jejich provozovně. Restaurace díky tomu získá nový nástroj, jak přilákat hosty do své restaurace například i v určité konkrétní dny nebo časové úseky. V plánu je také příprava několika různých věrnostních schémat pro konkrétní partnerské provozovny.

Autor

Innovation Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…