Službu objednávek Jídla na webu neustále zlepšujeme na základě vaší zpětné vazby. Proto přinášíme nové funkce, které se týkají například práce se stálým a poledním menu.
Všechny změny najdou restaurace po přihlášení do Extranetu v sekci Jídlo na webu – nastavení, tj. tam, kde již nyní nastavují denní menu.
Polední a stálá nabídka
Původní rozložení kategorií bylo nahrazeno Polední a Stálou nabídkou.
- Původní rozložení kategorií bylo nahrazeno Polední a Stálou nabídkou.
- Obě nabídky mají svou samostatnou výdejní dobu, restaurace si tak samy určují do kdy přijímají objednávky na obědy a od kdy už odpolední nabídku.
- Původní struktura byla roztříděna buď pod Polední nebo pod Stálou nabídku.
- Kliknutím na šedý rámeček rozbalíte nebo naopak schováte nabídku.
- V případě časového překryvu (např. výdej obědů do 15.00 hod. a start výdeje Stálé nabídky od 14.00 hod.) mohou restaurace nastavit i nemožnost objednávat ze Stálé nabídky do doby, než skončí výdej obědů.
- V mobilní aplikaci se změna nabídky projeví automaticky v rámci nejbližší aktualizace.
Nové podkategorie
- Veškerou nabídku lze nyní zobrazit v definovaných podkategorií.
- Podkategorie si tvoří restaurace samy kliknutím na oranžové tlačítko „Vytvořit novou podkategorii“.
- Počet podkategorií není omezen.
Aktuálnost denní nabídky
- Pro restauratéry jsme přidali nad výdejní dobu Polední nabídky rámeček, který slouží k uvedení dne pro jaký platí vystavená denní nabídka obědů.
- Budete mít tak jistotu, pro jaký den polední nabídka platí a nebudete objednávat den staré polední menu.
Informativní hláška, kterou vidí zákazníci, vidí nově i restaurace v Extranetu
- Můžou si tak snadno ověřit, že májí správně nastavenou například výdejní dobu.
Dobrou chuť!