Novinky ve věrnostním programu Up Club Gastro

Předpokládaná doba čtení: 3 minuty

Věrnostní program Up Club Gastro přichází s novým, zábavným konceptem! Od 1. 1. 2025 můžete za pravidelné platby v restauracích a dalších gastro provozovnách zabojovat o skvělou odměnu 4 000 Kč, která vám zpříjemní stolování. Podívejte se, co se mění a co zůstává stejné.
up club gastro

Co vás čeká nového? Odměna 4 000 Kč!

Místo dosavadního cashbacku ve výši 220 Kč na eStravenku se od 1. 1. 2025 dostanete do čtvrtletního náhodného výběru o odměnu 4 000 Kč. Ten proběhne vždy do 10. pracovního dne po konci každého čtvrtletí (například 10. pracovní den od 1. dubna 2025, 1. července 2025, atd.).

Každé čtvrtletí bude náhodně vybráno 10 šťastlivců, kteří získají odměnu ve výši 4 000 Kč přímo na svou kartu eStravenka.

Co zůstává beze změny?

  • Nadále sbíráte transakce v gastro provozovnách zapojených do programu, přičemž minimální hodnota oběda musí být 220 Kč.
  • Pro účast v náhodném výběru potřebujete nasbírat alespoň 20 transakcí, což odpovídá 200 věrnostním bodům. Stav bodů můžete sledovat v aplikaci Můj Up na virtuální kartičce programu.
  • Body, které jste doposud získali, vám zůstávají a budou automaticky převedeny do nové podoby programu.

Jak zvýšit své šance na výhru?

Vaše transakce splňující pravidla programu, které ještě nebyly zařazeny v předchozím období, budou automaticky započítány. Čím více transakcí s minimální hodnotou 220 Kč provedete, tím větší máte šanci na odměnu. Každá transakce se však může zúčastnit pouze jednoho čtvrtletního výběru.

Proč se těšit na nový Up Club Gastro?

Nová pravidla přinášejí větší napětí a možnost získat vyšší odměnu. Zároveň vás motivují k častějším návštěvám vašich oblíbených restaurací. Díky aplikaci Můj Up budete mít dokonalý přehled o všech transakcích i případných úspěších ve výběru.

Zapojte se do boje o svou první odměnu! Užijte si ještě více zážitků se svou eStravenkou a novým věrnostním programem Up Club Gastro.

Autor

Innovation Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…